5. WYREJESTROWANIE KONTA
5.1 Użytkownik może zażądać wyrejestrowania (usunięcia) swojego konta, po uprzednim skontaktowaniu się z administracją serwisu poprzez formularz kontaktu. Administrator w ciągu do 14 dni roboczych rozpatrzy żądanie.
5.2 Administrator może odrzucić żądanie usunięcia konta, jeśli Użytkownik posiada aktywne oferty lub zobowiązania finansowe w stosunku do Kolekcjon za dotychczas świadczone usługi.
5.3 Konto Użytkownika może zostać wyrejestrowanie tylko wtedy, gdy spełnione będą poniższe warunki:
a) wszystkie transakcje są zakończone,
b) Użytkownik ustosunkuje się (przedkładając dowody finalizacji transakcji) do opinii negatywnych, oskarżających Użytkownika o nie wywiązanie się bądź niewłaściwe wywiązanie się z transakcji,
c) wszystkie należności wobec serwisu Kolekcjon są uregulowane.